רשימת ה"עשה ואל תעשה" של שירותי השילוח

יבואן/ יצואן? בין אם אתה חדש בתחום או רב- נסיון, מומלץ להתרענן מדי פעם ברשימת ה"עשה ואל תעשה" של שירותי השילוח. כתבנו לכם כמה מהם כאן:

– עשה: קחו בחשבון חגים, מועדים מיוחדים ועיכובים אפשריים.
– אל תעשה: חכו לרגע האחרון.

לעיתים המשלחים נתקלים בעיכובים שאינם בשליטתם. כתובת שגויה או קשה לאיתור, תנועה כבדה, מזג אוויר גרוע, או כל בעיה אחרת יכולים לעכב את המשלוח. לכן מומלץ לתכנן קדימה ולבצע הזמנה מראש.

– עשה: בדקו היטב את המידות והמשקל של החבילה.
– אל תעשה: הניחו הנחות.

חשוב לוודא מהן מידות החבילה עצמאית או מול היצרן/ ספק, כמו גם לעמוד בתנאים של חברת השילוח עימה מבצעים את השינוע. אם החבילה גדולה מדי או כבדה מדי, המשלח עשוי לסרב לשלוח אותה או לחייב את המשלוח בסכום גבוה יותר.

– עשה: ארזו את החבילה היטב.
– אל תעשה: השתמשו באותו קרטון מספר רב של פעמים.

עליכם מוטלת האחריות לבחור נכונה את שיטת האריזה בהתאם לתכולת המטען. לאריזה יש תפקיד חשוב בשמירה שהמטען יגיע בשלמותו ליעדו. השתמשו באריזה קשיחה ועמידה ובחומר מרפד או הפרדה ראויה בפנים הקופסה בעת הצורך. כמו כן, אם אתם משתמשים בקופסה שנעשה בה שימוש בעבר, זכרו להוריד את כל המדבקות והמידע הרשום עליה על מנת למנוע בלבול אצל המשלח. זכרו, גם הביטוח המקיף ביותר מסוג A אינו מכסה אריזה לקויה.

– עשה: בדקו את תאריך קבלת המשלוח המשוער ועקבו אחר המשלוח
– אל תעשה: הניחו כי המשלוח יגיע תוך לילה ליעדו.

כיום כל החברות מספקות דרכים נוחות למעקב אחר המטען בעת שהוא בדרכו אל היעד. לקוחות ISLINE אף יכולים להוריד אפליקציה חינמית המאפשרת להם לבדוק את סטטוס החבילה שלהם בזמן אמת בכל שעה ומכל מקום. מעקב הוא הדרך הטובה ביותר למנוע טעויות שילוח והוא מאפשר להעריך בצורה הטובה יותר את זמן הגעת החבילה ליעדה.

מדריך ליבואן המתחיל מטורקיה

בשנים האחרונות הפכה טורקיה ליעד פופולארי בקרב היבואנים הישראלים והיא נמצאת כיום במקום השביעי והמכובד בקרב שותפי היבוא של ישראל. לכך תרמו ארבע סיבות עיקריות:

לקריאה »

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר